• Gl. Lindholm Skole
  • Lindholmsvej 65, 9400 Nørresundby
  • 96321732
  • gllindholm-skole@aalborg.dk
  • ikon
    Carsten Søndergaard den 03-07-2015
    Kære alle

    På GLS er vi igen klar til at starte børn fra 1.-9. klasse mandag den 10. august kl. 9.00 i skolegården til fælles velkomst. (børn, der har behov for tidligere pasning, kan gå i dus fra denne åbner).

    Nye 0. klasser møder kl. 8.00 tirsdag den 11. august sammen med deres forældre i den lille skolegård (den med det store træ)

    Vi vedlægger et lille skriv over alle vores nye ansatte pr. den 1/8.

    Ud over de mange nye fortsætter 2 kendinge:

    Line Rosendal, der skal være barselsvikar for Rikke Bøgh og Thomas Heunige, som vi har kunnet forlænge med endnu et år, hvilket vi er meget glade for.

    Endelig er vi glade for at kunne fortsætte samarbejdet med Sanne Hansen, der er rotationsvikar på skolen.

    Vi ønsker alle en rigtig god sommer og tak for skoleåret, der er gået og glæder os til at se jer alle igen wink

    Med venlig hilsen

    Carsten Søndergaard

    Skoleleder
  • ikon
    Anders Wested den 03-07-2015
    Så er der fotos klar fra 9. klassernes dimission. Klik her 
  • ikon
    Anders Wested den 01-07-2015
    Skoleåret der gik - et lille multimedieshow i to akter. Klik her for at se filmen (som også blev vist i salen ved skoleafslutningen i hallen).
  • ikon
    Lone Abildgaard den 25-06-2015
    Hej elever, forældre og personale.

    Læs venligst bilaget.

    I ønskes alle en rigtig god sommerferie.

    MVH
    Lone Abildgaard
  • ikon
    Torben Andersen den 17-06-2015
    Til alle forældre, Børn, Personale.

    For ca. to måneder siden, var Gl. Lindholm Skole så heldig, at få bevilget penge til en delvis renovering af indskolingens bygning.
    Pengene er målrettet bedre indeklima for børn og personale, hvilket betyder nyt ventilationsanlæg og belysning i klasser og gangarealer.
    Efter en del hovedbrud er vi nu næsten færdige med at projektere anlægget, som har budt på store udfordring, især grundet den nye teknik der skal monteres i en flot gammel bygning fra 1941, men også pga. manglende plads.

    Det betyder at, vi i den 12-14 ugers periode projektet/ombygningen står på, er nødt til at flytte alle indskolingens klasser, 1. til 3. til andre lokaler på skolen.
    Projektet starter i uge 32 hvilket medfører at børnene i indskolingen møder ind i deres ” nye ” klasse lokaler efter sommerferien.

    For skolen gælder følgende:

    Klasse                Lærer                                         Klasse i projektperiode

    0 Gul                   Tove Engemann                         Bliver i samme lokale.
    0 Grøn                 Lene Simonsen                          Bliver i samme lokale.
    0 Rød                  Rikke Knudsen                           Dus A, 1, sal.
    1A                        Helle Raaen                              klasselokale under Dus B, ( Rikkes gamle lokale )
    1B                        Merete Nielsen                         Klasselokale ved gymnastiksalen, 1 sal.
    1C                        Lina Sofie Jensen                     Natur/teknik lokale i kælderen, rød bygning.
    2A                        Cathrine Boldsen                     Drama, rød bygning, 1, sal.

    2B                        Mette Svoldgaard                     Dineren, rød bygning stue etage.
    3A                        Christina Kondrup                     Billedkunstslokalet, rød bygning, 1 sal.

    3B                        Marianne Hansen                     Lokale ved siden af Biblioteket, kælderen, rød bygning.
     
    Klasserne og alle børnenes ting vil blive flyttet inden de går på sommerferie, sådan at de er trygge ved, hvor de skal være.
    Nogle af lokalerne er ikke normalt undervisnings-lokaler, men vi gør vores bedste for at børn og personale ikke mangler de vitale ting, for at kunne gennemføre en kvalitativ undervisning.

    For Dussen gælder følgende:

    Da ombygningen også gælder nogle af lokalerne i Dus B, er vi nødt til at flytte de kommende 2A & 2B over i Dus C, fra klokken 14.00-17.00 hvor der laves plads til dem, samt der er bedre plads på ude-arealerne.
    De kommende 1 klasser benytter så 2 klassernes Dus område.
    Dette gælder Dus B fra uge 32 og ca. 12 til 14 uger frem.

    Har i spørgsmål, må i endelig spørge vores personale, eller skriv en mail til mig.

    Note: sendes til alle på intra, samt lægges på skoleporten.

    Med Venlig Hilsen

    Teknisk Serviceleder

    Torben Andersen

Billedserien til venstre er fra den tidligere version af Skoleporten.
Når der står "se menu t.v." skal det være "se menu øverst",
og når der står "se tekst nedenfor" skal de være "se tekst ovenfor"